Sevgi

مطالب ارسال شده توسط ( Sevgi)

                                                                                                        


                                                                                                     


                                                    


                                   

نظرات 4 + ارسال نظر
هاله چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:31 ب.ظ

سعید جون متنات خیلی قشنگن
موفقیت تو در کارات ارزوی همیشگی من است
دوست دارم با معنی بیشتر از دوست داشتن

سالار پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:51 ب.ظ

سلام اقا
شعرات حرف ندارن افرین

هاله چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:54 ب.ظ

سلام عزیزم من و که می شناسی اره؟
من اهنگ غریب روزگارم...غمی در انتهای سینه دارم
تمام هستی من یک قلب پاک است...که ان را زیر پایت میگذارم
سعید جان می خوام داد بزنم که خیلی دوست دارم

atish pare دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:08 ق.ظ http://nabode2nabodeman.blogfa.com

سلام
مرسی از نظرتون

بروبکسی که نظر میدن
نشکن دلمو به لافه عاشقی تبدیل شد بدویین بیاین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد